اپلیکیشن موفق: چگونه رتبه بندی اپلیکیشن خود را بهبود دهیم؟

بررسی و رتبه بندی برنامه ها گواهی بر کیفیت برنامه کسب و کار شما است. رتبه بندی ها بر نحوه درک مشتریان بالقوه محصول شما تأثیر می گذارد و می تواند بر اینکه کسی تصمیم به بارگیری آن بگذارد ، تأثیر بگذارد.

بررسی و رتبه بندی برنامه باید منعکس کننده عملکرد فعلی و سرویس مشتری برنامه شما باشد. شما می خواهید یک شهرت چشمگیر را انتخاب کنید تا مصرف کنندگان به برنامه شما اعتماد کنند تا به وعده های خود عمل کند. مشتریان تمایل دارند که به کاربران دیگر اعتماد کنند و از برنامه هایی که بازخورد ضعیفی دارند جلوگیری کنند.

مشاغل ارزش بررسی مشتری را هم برای فروش بالقوه و هم برای بهبود محصول درک می کنند. تقریباً دو سوم مشاغل (63٪) بازخورد کاربران را فعالانه می خوانند و پیاده سازی می کنند.

از آنجا که تحرک برای تجربیات شرکت به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند ، پتانسیل ارتباط مداوم با مشتریان نه تنها فرصت های فروش را افزایش می دهد ، بلکه فشار را برای برآورده کردن انتظارات مشتری بطور مداوم تقویت می کند.

 

نظرات مشتری را از طریق رسانه های اجتماعی تشویق کنید

اگر نظر بیشتری کسب کنید ، برنامه شما از دید بالاتری برخوردار خواهد شد. هنوز هم ، برای دریافت این بررسی ها ، مردم باید از برنامه شما آگاه باشند.

به این ترتیب ، پیدا کردن آن دسته از کاربران اصلی مورد نیاز برای افزایش رتبه شما و در نتیجه رتبه ی عالی شما ، می تواند یک روند دشوار باشد.

کانال های رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای نشان دادن پتانسیل برنامه شما باشند. رسانه های اجتماعی دسترسی گسترده ای دارند و به راحتی توسط اکثر مردم قابل دسترسی است. رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان دروازه ورود به یک پایگاه مصرف کننده اقدام کنند زیرا تجارت شما اپلیکیشن شما را در صفحات مختلف تبلیغ می کند. راه های مختلفی برای نشان دادن این موضوع وجود دارد در وب سایت آیزنت “17 راه کارآمد برای تبلیغ یک اپلیکیشن موبایل که باید بدانید” قرار داده شده است که می توانید با مطالعه آن اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.

شما باید از طریق چند کانال برای درگیر کردن بیشتر کاربران استفاده کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که هر کانال زاویه متفاوتی از محتوا را ارائه می دهد. وب سایت آیزنت می تواند نحوه استفاده از برنامه شما را نشان دهد و شما می توانید با ارسال ویدیوهای اپلکیشن های خود برای ما به صورت رایگان آنها را در معرض دید عموم قرار دهید.

توییتر به عنوان یک شکل سریع و آسان ارتباطی عمل می کند که معمولاً بیشتر از سایر کانال ها احساس اتفاقی می کند. سعی کنید مکالمه ای را در توییتر ایجاد کنید که باعث افزایش هیجان طرفداران شما برای راه اندازی شود.

اینستاگرام باید روی جنبه های بصری برنامه شما ، از جمله عکس های فوری از طراحی برنامه شما و لحظه های اساسی تمرکز کند. همچنین ، می توانید از اینستاگرام استفاده کنید تا ویژگی های جدید یا به روزرسانی های جدید را اذیت کنید.

حضور پرقدرت در رسانه های اجتماعی می تواند باعث افزایش آگاهی و افزایش پیروان بالقوه شود. همچنین ، ایجاد یک پایگاه مصرف کننده در خارج از فروشگاه های برنامه به این معنی است که افراد بیشتری به قابلیت اطمینان برنامه شما اعتماد خواهند کرد.

مردم تمایل بیشتری به نقد و بررسی نظرات مثبت به شرکتهایی دارند که به آنها اعتماد دارند. رسانه های اجتماعی نه تنها دید شما را افزایش می دهد ، بلکه حضور بزرگتری از برند را نیز به مصرف کنندگان ارائه می دهد. یک تصویر معتبر و الگوی تجاری مشاغل ، کاربران را به سمت رده بندی بالا ترغیب می کند.

 

اطمینان حاصل کنید که رتبه بندی شما با دقت برنامه خود را منعکس کند
هنگامی که برنامه ها برای اولین بار راه اندازی می شوند ، می توانند اشکالات غیر منتظره و طراحی کاربر ضعیفی داشته باشند. بدون اطلاع از نحوه واکنش مردم ، می تواند یک موفقیت، چالش برانگیز است. با جمع آوری بازخورد کاربر ، می توانید در مورد چگونگی بهبود برنامه خود ، بینش بیشتری بدست آورید.

هنوز هم ، وقتی این نسخه های برتر را انجام دهید ، برنامه شما می تواند مانند یک محصول متفاوت احساس شود. ممکن است احساس کنید که بررسیهای قدیمی باعث بررسی ناعادلانه برنامه شما باشند.

وقتی نسخه جدیدی را منتشر می کنید می توانید صفحه برنامه خود را دوباره تنظیم کنید. این تنظیم مجدد ، بررسی های گذشته شما را پاک می کند.

پس از پاک کردن صفحه برنامه ، نظرات مثبت شما نیز از بین می رود. به شما اجازه نمی شود که فقط بررسی های خوب خود را حفظ کنید. اگر تصمیم به تنظیم مجدد صفحه خود دارید ، مطمئن شوید که از این امر آگاه هستید که مجبورید از ابتدا رتبه بندی های خود را دوباره بسازید.

این تغییر می تواند برنامه جدید شما را دقیق تر نشان دهد. همچنین ، از آنجا که شما در حال حاضر یک پایگاه کاربر دارید ، به دست آوردن دید کمتر باید مشکل باشد.

بررسی برنامه ها برای جذب کاربران جدید بسیار مهم است. صفحه برنامه شما باید قابلیت و طراحی فعلی شما را نشان دهد.

به بازخورد خود پاسخ دهید
برنامه شما نظرات ضعیفی را دریافت می کند. هیچ شغلی نمی تواند همه مشتریان را راضی کند ، اما مهم است که تأثیر رتبه های منفی خود را به حداقل برسانید.

شما نمی خواهید چند بررسی بد بر صفحه شما حاکم شود. ساده ترین روش برای اثبات اینكه از نظر مشتری ارزش قائل هستید پاسخ به انتقادات است. با توجه به اینکه قبلاً باید یک کانال رسانه اجتماعی داشته باشید ، در مورد چگونگی رفع اشکال یا بهبود یک ویژگی ، پست کنید.

مشتریان دوست دارند نظرات خود را بدانند در روند به روزرسانی های برنامه در نظر گرفته می شوند. با خواندن و پاسخ به نگرانی های کاربران ، پیوند محکم تری با مصرف کنندگان خود ایجاد کرده و برنامه خود را بهبود می بخشید.

علاوه بر این ، پاسخ دادن به بازخورد می تواند باعث شود که مشتریان تمایل کمتری به ترک یک بررسی بد داشته باشند. آنها ممکن است در صورت بروز مشکل ، به مرکز راهنمایی شما پیام دهند یا در رسانه های اجتماعی سؤال کنند.

شما می توانید برای کمک به مشتری خود فضاهایی ایجاد کنید که رضایت مشتری مورد درخواست آنها را به آنها می دهد.

رتبه ها و نظرات خود را تقویت کنید
رتبه بندی ها و بررسی ها می تواند تعیین کند برنامه شما موفق است یا خیر. آنها بر اعتبار و جایگاه برنامه شما در فروشگاههای برنامه تأثیر می گذارند.

دسترسی خود را با تاکتیکهای خلاق رسانه های اجتماعی که مخاطبان هدف شما را درگیر و آموزش می دهد گسترش دهید. این تلاش ها به یک پایگاه مصرف کننده وفادارتر و مثبت تر منجر می شود. علاوه بر این ، با بازاریابی برنامه خود در کانال های جداگانه ، شانس بیشتری برای ترک کاربران بررسی خواهید داشت.

راه اندازی برنامه شما ممکن است یکپارچه نباشد مگر اینکه یک توسعه دهنده برتر برنامه تلفن همراه را با یک نمونه کار گسترده از تجربه استخدام کنید که یک مدیر پروژه با تجربه می تواند به شما در این مسیر کمک کند. به این ترتیب ، ممکن است از تنظیم مجدد پس از نسخه اولیه برنامه خود سود ببرید.

از همه مهمتر ، به نگرانی های مشتری پاسخ دهید و نشان دهید که از بازخورد آنها قدردانی می کنید. اکثر مصرف کنندگان می خواهند بدانند که شما در حال کار بر روی یک راه حل برای مشکل خود هستید.

برای بهبود موفقیت در فروشگاه برنامه خود و رسیدن به مخاطبان بیشتری از کاربران می توانید از این نکات استفاده کنید.

(Visited 5 times, 1 visits today)

درباره نویسنده

شما ممکن است علاقه مند باشید

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *